2. Memoriál Ing. Krákory

(2. - 4. Května 1997)

******

tato stránka obsahuje zatím pouze fotografie ze závodu(toho času za (pod) textem),
textem a kompletní výsledkovou listinou nebude asi již nikdy doplněna.

******

O prvním májovém víkendu se stalo skutečně mnoho, ovšem nejvíce očekávanou na sledovanou akcí byl nesporně závod automobilů v jízdě do vrchu, kterýměl být takovou pamětní událostí pro připomínku jednoho mlhavého rána, kdy se velkému automobilovému závodníku, který právě jel trasu Trutnov - Pec p. Sn.; Pec p. Sn. - Trutnov, nešťastně připletl do cesty maršovský most. Náš velký automobilový favorit tak utrpěl (již podruhé) ztrátu řidičského průkazu.

Než se dostaneme k samotnému memoriálu, je třeba se zmínit o doprovodných akcích, které proběhly právě v tento čas. Byla tu krásná výstava fotografií předních děvínských tvůrců. Po dva večery úspěšně nebyl ples, který byl v plánu. Také se promítaly obrázky, kde byly samý hory, Havec a nějakej Jarda.

K memoriálu: Trať velice pečlivě postavená vedla pěkným prostředím a obsahovala plno technicky náročných úseků, o úseky s vekým stoupáním též nebyla nouze. Do samotného závodu se nominovalo 11 teamů, z nichž 5 bylo ze stáje B&Z. Nejprv se jelo tréningové kolo pro zařazení do startovního pořadí. Velmi dramatický úvod byl vystřídán lagérním vystoupením několika outsiderů. Ovšem velmi překvapila posádka bílého Porsche, která vytvořila rekord dráhy s časem 0:58 min a ctyřmi šťouchy. Hned nato se jelo kolo první a to v pořadí opačném než v kole tréningovém. Celé kolo bylo velmi strhující podívaná, došlo k mnoha zvratům. Velmi dobře si vedly posádky DSE-ŽENY , Voky B&Z, Šajz B&Z, KYTKA R, všechny ze stáje B&Z. Ovšem nejlepší, a to jak technicky, tak výkonově byla posádka DSE - B&Z s vozem "Pohodář",která oslnila v prvním kole a vyhrála ho. Všichni se těšili na kolo druhé, ovšem mezinárodní jurytoto kolo jednohlasně zrušila pro silný boční vítr a celkovou nepřízeň počasí. Byly tak zmařeny mnohé naděje a přání, ale odvolání možné nebylo.

**********

Výsledková listina

zatím není k dispozici (Kejml ji má již přes 2 roky v počítaci nechce ji dát a asi ji ani nikdy nedá)

***********

 

FOTA

Nácek při tréningu

 

Nejnebezpečnější zatáčka

 

L.K.N. nasazuje ješťe zcela nevypadlý stroj

 

Kejmlí Mercedes 300SL v plné rychlosti

 

Nácek řídící doladění trati

 

 

Největší problémy byly s napájením (autodráhy)

 

Zásobování závodníků (napájení) pohonnýmí hmotami (Ráca)
-s ním problémy naopak nebyly

 

Havec (vlevo) občerstven pozoruje dění

 

Trať byla velice náročná, prudké a ostré zatáčky, mosty přes vodní hladiny a drsné horské počasí

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

drsná pohoda

 

Zatím jediná fotka ze závodu, další budou nejdříve v pondělí......

Už to bude rok a stále nic, asi už nebudou...???

Tady jsou

Výjezd z tunelu (roury), v tunelu bylo možno dosáhnout vysoké rychlosti,
případná havariev tunelu, to byla smůla, tunel byl dosti úzký

 

Zrádná zatáčka, při nízké rychlosti nešla projet,
dosáhnout vyšší rychlost bylo též nemožné kvůli prudkému stoupání.

( v rohu vlevo dole jsou patrné zbytky Náckova monopostu, neprojel.....)

 

Pácí (předseda) závodí, jako zkušenému pilotu mu k tomu stačila jedna ruka,
popíjení alkoholu zakázáno o nebylo, nebylo považováno ani za doping

 

Gáboška (foto z roku 97 dodané v roce 98, jakož i ostatní ČB fota)

 

Upozornění: některá fota jsou v provedení černobílém,
nejde o chybu, zkrátka to tak jde!!!!

(ČB fotky fotil Nácek.)

 

Od 4.května 1998 je ve výrobě stránka 3. ročníku tohoto memoriálu, podívejte se tam, mění a rozrůstá se každým dnem.


Copyright © DSE 1996,7 by Kejml & L.K.N    e-maildse2@centrum.cz    Poslední úprava: 11. březen 1999