PRVNÍ HRUBÁ (a částečně zpožděná) ZPRÁVA O 7. ROČNÍKU MEMORIÁLU ING. KRÁKORY
konaného dne 4.5.2002
Zde si nemůžete ani letos prohlédnout pozvánku na letošní ročník neb žádná nebyla, FOTA už jsou pod textem.
HISTORIE
Škoda
typ105/120 model "M" (s rozšířenou nápravou), na
takovémto voze
Ing. Krákora začíná sklízet první sportovní úpěchy
~ ~ ~
Příprava závodu
stavbá závodní tratě
Celkový pohled na závodní trať (5*)
Závod
unikátní záběr řidičovy tváře, strnulé rysy jsou způsobeny vysokou rychlostí
Pohled do tunelu bez vozu
Pohled do tunelu s projíždějícím vozem
nádherný detail závodní tratě (pravá zatáčka, rovinka, levá zatáčka)
uprava vozu, jako již tradičně: největší problémy jsou s kartáčena
příjezd do cíle, trať byla v prostoru startu a cíle z bezpečnostních důvodů přerušena
Kalamita
Škoda Favorit, dobrý závodní stroj, bohužel na počátku 90-tých let
zase kartáče
některé závodní stroje 1.
některé závodní stroje 2. pro porovnání zásoba paliva na jedno kolo (vlevo)
některé závodní stroje 3.
Plyn se na Děvíně přidává vždy rukou
Havec na střeše
časomíra
Reklama: "DSE
dali jsme světlu křídla"
DSE byla výhradním dodavatelem ekologické energie pro
závodní stroje,
DSE energii vyrábí z nejčistší horské vody.
únava nebo dopočinek.....
vykolejení
sprint, pokus o vytvoření světového rekordu v jzdě po
rovině na délku lyžárny
Rekord se nekonal, poučení pro
příště:
zavodní speciál vyladěný pro jízdu dovrchu nelze bez úprav
použít
pro vytvoření rekordu v jízdě do dálky
předávání cen, v závodě nakonec zvítězila "Kalamita"
dítě jednoho ze závodníků (srovnej s
kladivem) 2002 vlevo, 1998 vpravo:
doba se mění, násady taky, ale kladiva zůstávají
©
D.S.E. 23.09.2002
dse2@centrum.cz